December 9. kovászt kezdtem

A tegnapi hófúvás után ma ragyogón sütött a nap. Délelõtt pocsékul voltam, de délutánra jobb lett. Azt hiszem, én is a téli takonykór szélén állok. A torkom is fájt reggel. Most jobb. Sütöttem kenyeret, és kísérletezem a kökényzselével. Olvasgatok a candidadiétáról, de nem találok meggyõzõ dolgot. De ezzel együtt kerülöm az élesztõs dolgokat (a kenyeremet sem kóstoltam meg), a cukrosakat. Azt is olvastam, hogy a rozmaring hasznos ebben az esetben. Ezen felbuzdulva összehoztam egy rozmaringos, hagymás csirkét. Egész ehetõ lett. Paradicsomos káposztát csináltam hozzá. Azért az ételtársítást sem adom fel. Az jutott eszembe, hogy ha úgy fogom fel, hogy mit tudok kihozni az ajánlott dolgokból, akkor inspirál a dolog. Ha a tiltásokra figyelnék, az nem esne jól. Megpróbálok kovászt készíteni. Hát kíváncsi vagyok.

Ha írnék levelet a Jézuskának, hogy mit kérek karácsonyra, akkor ezt írnám: http://www.animula.hu/index.php?page=adatlap&csoportid=32&konyv=866

Szerző: empszi  2012.12.09. 18:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr515912117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása