121212

Nos, milyen jó dátum ez. Aztán majd közel száz év múlva lesz ilyen. De a megelõzõ tizenkét évben folyamatosan volt. Most akkor vége ennek a világnak – egy idõre, amikor ilyesmi lehetséges. No, jó fordítsuk komolyabbra a szót. Kellene csinálni valami értelemeset. De most megint egy kicsit energiahiányos vagyok. Egy csöppet elaludtam. Fekve kéne maradnom. Ma lett volna a rövid napom, ha nem helyettesítettem volna. Még akartak kérni, de nemet mondtam. Már tegnap is nemet mondtam egy kérésre. Örülök, hogy meg tudtam tenni. Hideg van. De ragyogóan sütött a nap.

Szerző: empszi  2012.12.12. 15:36 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr375912114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2012.12.13. 10:39:06

...a dátumhoz kapcsolódva....vannak ,akik annyira hiszenek a dátumok varázserejében, hogy tegnap 12 óra 12 perckor kötöttek házasságot...szerintem pontosan olyan nap , mint a többi, és ettől sosem fog függni egy házasság milyensége... ...pihenj , amennyit csak tudsz, ez a hideg kiveszi az ember maradék erejét is, én már nem is csodálkozom, ha panaszkodnak körülöttem , hogy sokkal erősebben érzik a reumás fájdalmaikat...magam is ebben a cipőben járok...próbálok még több vitamint bevinni, és Aloe Vera tiszta kivonatot fogyasztok naponta...

mclub 2012.12.13. 17:07:07

No, épp ma hallottam ezt a 12 óra 12 percet. :) Hát nem ezen múlik a házasság minősége, az biztos. Sőt, még úgy is lehet járni ezzel, mint a fogyiteákkal (akkor híztam a legjobban, amikor azt ittam, mert azt gondoltam, hogy már más dolgom nincs is a kilóimmal). Az ember elhiteti magával, hogy ezzel mindent megtett, aztán nem figyel oda arra, amire kéne. Sok jót hallottam az Aloe Veráról, de még nem próbáltam...
süti beállítások módosítása