Péntek - Csaba testvéres reggeleim és a Start

Annyira jó, hogy bejelöltem Csaba testvér oldalát a Facebookon, mert így reggel, ha kinyitom a gépet, mindig látok valami lélekmelegítõt. Mert egyébként már kezd elegem lenni azokból a megosztásokból, melyek a világ nyomorára hívják fel a figyelmet, és meg is maradnak ennyiben, hogy kattintanak egyet, mintha ezzel bármit is tettek volna azért, hogy jobb legyen a világ. Ezeknél már csak a fikázó bejegyzések és megjegyzések a súlyosabbak. Amikor - ahogy tegnap is mondtam – a mások sárba tiprásával akarja valaki a saját önbecsülését (igen szánalmas módon) építgetni. A tomboló butaság, fogalmatlanság, önteltség, jól odamondás csöpög már néha. Persze, most mondhatja valakik, hogy én ebben a pillanatban ugyanazt teszem. Igen, lehet ezt mondani, csakhogy én meg tudom azt is mondani, hogy minek alapján formálok véleményt egyes dolgokról, és azt is, hogy a véleményformáló alapomnak mi adja a hitelét. De én most nem vagyok trendi. Igaz, soha nem is akartam az lenni. Elképesztõ megjegyzések jönnek elém néha. pl. Vidéken tombol a klerikális terror. Aki ilyesmit leír, nyilván egyik szavának igaz tartamával sincs tisztában, de ennél kevesebbet már csak a vidéki életrõl tud. Igazán kerek szemmel tudom nézni a nagyvárosi felsõbbrendûségi tudatot (a vidéki lét kárára), minta a népsûrûség emelné az IQ-t. Vagy lenne külön, mondjuk egy paraszt-internet. Vagy valami hasonló. Elképesztõ. No, mindegy. Iszonyatos módon le vannak ragadva egyesek a huszadik században. Ez testvérek között is negyven év lemaradás a realitástól. Nincs az a népsûrûség, ami ezt pótolná. Szóval ezek helyett mindenképpen Csaba testvér. Egyébként meg eléggé fáradt vagyok. De a gyerekek is teljesen használhatatlanok voltak ma. Voltunk Mislenyben vásárolni, ott készült a kép. Egyébként az volt ma az örömhírem, hogy Egerág dicséretet kapott a Startmunkájáért. Annyira drukkolok, hogy sikerüljön! A Magyar Konyha legújabb számba lapoztam bele. Egy idõs asszony szavai keserûen arról szóltak, hogy nem lehet már a falut feléleszteni. Én meg hiszem, hogy lehet.

Szerző: empszi  2012.12.14. 16:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr195912112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása