December 21. péntek – téli napforduló

Erre a napra jósolták a világvégét, de mire eljött a nap, már nem volt nagy iránta az érdeklõdés. Délelõtt a kultúrban volt a gyerekek karácsonyi mûsora. Utána hazajöttem, hogy enni adjak a mamáknak. Itt éppen akkor volt a napforduló (12 óra 15 perc), amikor ebédeltünk. Majd visszamentem a teadélutánra. Utána átvágtáztunk a Spárba, hogy még megvegyük, ami kell a spájzba. Úgy tudtam, hogy hatkor kezdõdik a tanári vacsora, de már öt elõtt elkezdõdött. De azért én sem maradtam éhen. Tizenegy után feküdtem le, és még ébren voltam, amikor a gyerekek hazaértek éjfél körül.

Szerző: empszi  2012.12.23. 15:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr195912105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása