Január 5. szombat

Nem egészen úgy sikerült ez a nap, ahogy terveztem. Reggel lementünk a piacra, éppen jött a tejes. Vettem vajat, sajtot. Aztán Ferenc elosztotta az állatoknak a lucabúzát. De nem voltam jól egész nap. Olyan a testem, mintha nagyon izomlázas lenne minden porcikám. A fejem is fájt. Feküdtem délután, de legalább olvastam. Este meg megnéztem egy német katasztrófafilmet. Igaz, nem elõre megfontolt szándékkal, csak lefeküdtem a tévé elé, aztán éppen ez ment. Nagyon didaktikus, gyönge film volt, mégis elgondolkoztató. Az emberi felelõsség, hisztéria, hasznos viselkedés, a következmények vizsgálata… ilyesmi.

Szerző: empszi  2013.01.06. 15:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr525912089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása