Január 14. hétfõ – elromlott a gépem

Most az én kis gépem betegeskedik. Tegnap már nem mûködött rendesen. Aztán így a bejegyzés sem került fel. Tegnap megcsináltam mindent, amit még a félévzáráshoz kellett. Megírtam az ellenõrzõket, kiszámoltam, a kiszámolandókat. Hát, mit mondjak…, nem töltött el örömmel az eredmény. Nem is tudom, hogy mit csinálhatnék.

Szerző: empszi  2013.01.15. 16:36 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr135912079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2013.01.15. 18:41:21

Ugye hogy hozzászoktunk már a géphez... Nagoyn tud hiányozni....

margit2 2013.01.15. 18:42:45

Jaj, elrontottam... javítok: Helyesen: Nagyon tud hiányozni a gép....
süti beállítások módosítása