Január 25. péntek – pálforduló

A népi jóslás szerint a mai nap fordul az idõjárás. Hát most egy ideje tél van. Fõként ma. Mostantól várom a tavaszt. Reggelre havas lett a táj. Az iskolai madáretetõ benépesült. Sajnos még nem egészen jó a bekamerázása, de majd lehet a folyosón lévõ képernyõn követni a madáretetõ életét. Tudni nem tudom, csak tippelem, hogy a többség széncinege, ott a kerítésen pedig egy meggyvágó parádézik. Fáztam ma, de elég jót beszélgettem G-ral és Á-val lyukasórában. A. ma visszament.

Szerző: empszi  2013.01.25. 18:39 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr735912068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2013.01.25. 19:24:00

Én éppen ma délután törtem diót, mert van még 1 zsákkal... Bizony rendesen volt közte hibás is... Azokból tettem is ki a madáretetőnkbe.... Ide is cinkék jönnek főleg! %wink%

mclub 2013.01.26. 19:51:02

:) Diótörős idő van. :)
süti beállítások módosítása