Február 5. kedd – fázok

Tényleg. Ez a mai napom alapélménye. Hajnalban felébredtem. Öt órám volt. Öt percnyi energiám volt hozzá. Tegnap este megcsináltam a… mi a neve? Szóval, a szétsütött lesütött húst. Húsos sültzsír – mondjuk, zsíroskenyér fullextra hozzávalója. Vittem I-nek, remélem, ízlik majd neki. Vettem volna két elemet, aztán két csomag elemet hozott a kisfiú, akit megkértem, hogy vegyen. Nem küldtem vissza. De azért a boltos is? No, jó… én vagyok az oka, levágtázhattam volna a boltba, de nem volt hozzá erõm, ahhoz sem. De már elérhetõ közelségben van a tavasz.

Szerző: empszi  2013.02.05. 17:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr975912056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása