Február 11. hétfõ – kolbász és kenyér

Reggel köd volt, de átsütött rajta a nap. Aztán nagyon szép idõ lett. Lemond a pápa. És most kísértést éreztem, hogy felsoroljak még néhány napi hírt, ám nem teszem. Hiszen a legtöbb hír csak következmény. Spirituális idõket élünk. Most is csak az van, ami egyébként, az a legjobb, ha megteszem, ami tõlem telik. Annál többet nem tudok tenni. Elhoztuk a kolbászokat a füstrõl. Sütöttem kenyeret.

Szerző: empszi  2013.02.12. 05:34 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr915912050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.02.12. 09:07:13

Meglepett a pápa lemondása, ritka józanságnak gondolom. Füstölt kolbászok, kenyérsütés, micsoda finomságok, házias ízek, jól csinálod, nem mérgeznek a tartósítószerek így.

margit2 2013.02.12. 13:03:37

Nekem most kel 2 kis formában a kenyér.... lassan lehet is sütni! Finom is a friss kenyér! ...na és még hozzá a kolbász.... %razz%

mclub 2013.02.12. 18:05:17

Szeretem a friss kenyeret - nagyon. :)

margit2 2013.02.13. 08:51:46

... én is szeretem, de már csak hidegen merek enni belőle... sajnos másképpen nem szabad...
süti beállítások módosítása