Február 18. hétfõ – Bernadett napja

Elõször is Isten éltesse az én kedves Bernadett nevû ismerõseimet. Közülük az egyiknek köszönhetõ, hogy megjegyeztem, hogy 1995. február 18-án, éppen az õ névnapján született meg az ötlet, hogy Egerágra költözzünk. Ennek éppen ma 18 éve. Ez szinte hihetetlen. Meg szoktam emlékezni errõl a napról, hiszen ez a döntés jelentõs változást hozott az életünkbe. Április 25-ére vált valóra a terv, akkorra költöztünk ki. Addig szerveztük a dolgot, megvettük a telket. Ha akkor született volna gyerekünk, már õ is az érettségire készülne. Egyébként megint szürke nap van. Folytatódik a depis idõszak. Már a gyerekek közül is többen betegek az iskolában. Hájast sütöttem!!! Este késõn lett kész, ezét csak reggel került fel a kép ez ezzel a bejegyzéssel. Egészen hasonló lett ahhoz, amit a Mama szokott sütni. Annyira örültem. Most kedvem lenne addig gyakorolni, amíg benne marad a kezemben. Azt hiszem, azért lett jobb, mint tavaly, mert most nem elégedtem meg azzal, hogy csak lehártyázzam, összevagdossam, elkapirgáljam a hájat, hanem rendesen, ahogy kell ledaráltam. Méghozzá úgy, hogy elõtte összekevertem a rétesliszttel. így teljesen homogén lett a liszt, háj keverék. A többit úgy csináltam, mint ahogy tavaly leírtam a fõzõsben.

Szerző: empszi  2013.02.19. 05:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr895912043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása