Február 27. szerda – BL

Reggel elmentem az orvoshoz. Megkaptam a táppénzes papíromat. Sütöttem egy szezámmagost. Jó utunk volt. Misi elhozta a céges papírokat, megkapta cserébe a nadrágjait. Rövid volt az idõ. Gyorsan hazaértünk. Néha esett az esõ. Elfáradtam. Úgy aludtam, mint az ájult.

Szerző: empszi  2013.02.28. 05:14 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr215912034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mkati 2013.02.28. 13:56:47

ugye nem pesten van az orvosod ?

mclub 2013.02.28. 17:24:29

Nem, dehogy. Itt voltam orvosnál Egerágon.
süti beállítások módosítása