Március 31. húsvétvasárnap

Ma összesen hatan voltunk. Lányok nélkül. Reggel ettem a sonkából. No, ezt nem kellett volna. Évek óta nem eszem délig mást, csak gyümölcsöt, de most annyira csábított a sonka, hogy ettem belõle. Annyira rosszul lettem, hogy alig tudtam elkészíteni az ebédet. (És aztán nem is ettem.) Nem szabad ilyen butaságokat csinálnom. Tudomásul kell vennem, hogy a testem nem visel el mindent. Egyébként egyszerû, klasszikus ebéd volt. Húsleves, rántott hús rántott gomba, krumplipüré, tejföldös zöldsaláta, céklasaláta, tartár. Ennyi. Utána reformtorta, mamasüti. Anyósom itt volt ebéden. Most ment haza. Reggel még nagyon esett az esõ, de most egy kicsit kisütött a nap, de elég hideg van. Most nézem: 3 fok.

Szerző: empszi  2013.03.31. 18:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr165911997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása