Április 6. szombat – vargabéles és plébánia

Iszonyúan hosszú nap volt ez. Volt benne rengeteg dolog.

BL-s álommal kezdõdött, aztán kiderültek fontos dolgok. Csináltam a ped. programot. Aztán elkészült életem elsõ vargabélese. Aztán gyûjtöttem az anyagot. Meg írtam. Meg gondolkodtam.Harta mentem a plébániára. Jó volt a gyerekekkel.Aztán elaludtam egy kicsit, majd felébredtem, és sokáig nem tudtam elaludni.

Szerző: empszi  2013.04.07. 01:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr295911991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása