Április 8. hétfõ – Lelkis

Most vettem észre, hogy nem tettem fel a hétfõi képet sem. Nem is nagyon emlékszem, hogy mi is történt. Reggel elmentem iskolába. Kocsival mentem. Beíratás volt. Ikaval beszéltem a szombatról. Meg Gy.-vel a régi dohányzóban. A nárcisztikus személyiségzavarról olvastam délután. Kenyeret is sütöttem, meg csináltam az iskolai cuccokat. Estére tisztult ki az ég, ha jól emlékszem. Megnéztük az Aranyoskámat. Mostam, ágyat húztam, krumplipaprikást fõztem keddre meg ilyesmi.

Szerző: empszi  2013.04.10. 07:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr195911989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása