Április 11. csütörtök –mozgásterápia

Ragyogó idõ van végre. Egy ragadozómadár-pár körözött az égen. Duzzadtak a bimbók a fákon, sõt feslenek is már. Ma nem akartam kenyeret sütni, de mire átmentem a boltba, már elfogyott. Így marad a kenyérsütés. Csináltam túrót is , holnap túrógombóc lesz. Tegnap mondta B. hogy a faluban kaptunk területet a kertészkedéshez. Ma a nev.tanos kolleginákkal beszélgettem. Amit csinálnak szuper lenne a programunkban. Most már elég sok jó elképzelésem van, csak össze kellene szerkeszteni. Kellene pár nyugodt nap. Talán aludnom kellene. De még az irodázással is le vagyok maradva. Ügyeletátadáskor a költészet napjáról is megemlékeztünk.

Szerző: empszi  2013.04.11. 21:36 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr555911986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása