Április 15. hétfõ – lepkés nap értekezleti dátumokkal

A gyerekek elhozták Lepkét. Ez a nap legnagyobb eseménye. Kivittem õket Bogádra, és el is mentem értük. Közben volt lószállítás. Az iskolában nagyon pörgõs nap volt. Kijelöltük az értekezletek idõpontját, s egy csomó teendõt. Tudtam érdemben beszélni a családsegítõs emberrel. Csak lépésrõl lépésre… ezzel bíztatom magam. Végsõ soron még örülhetnék is ennek a helyzetnek. Éppen olyan terhelés alatt vagyok mint régebben. Aztán néhány hónapja még örültem, ha a délelõttöt kibírtam. Tehát szó sincs öregségrõl meg nyugdíjas tempóról. Persze néha kísértésbe esek, hogy sajnáljam magam, de aztán rájövök, mint szüléskor, hogy éppenséggel lehetne ordítani is, de tök hülyeség lenne, mert az csak vinné az erõm, és nem oldana meg semmit.

Szerző: empszi  2013.04.15. 22:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr395911982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása