Április 16. kedd – PP

Itt voltam egész nap és írtam. Persze meg olvastam is hozzá. Most látom, hogy milyen sok idõ kellene hozzá. Vagyis azért annyira rengeteg nem, csak legalább tíz nap, amikor nem megyek sehova. Legalább is reggel nem. Akkor kész lennék és jó is lenne. Mert délelõtt van akkora nyugi, hogy érdemben tudok valamit csinálni. Csak a délelõtt úgy elszáll, mint a sóhaj. Ha meg ráadásul délelõtt az iskolában vagyok, és még az energiaszintem is lemegy…

Szerző: empszi  2013.04.17. 12:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr645911981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása