Április 21. vasárnap – Rukkola

Délelõtt konyháztam. Sütöttem kenyeret, fõztem ebédet: vasárnapi leves, zöldséges szelet rizzsel, rukkalás salátával. B. hozott egy adag túrót, abból túrósrétes lett. A fõzõsbe majd akkor írom le a rétest, ha a tésztáját is én csinálom,de ez még bolti tésztából volt. A zöldséges húst beírtam a fõzõsbe. Délután egy kicsit Pálferiztünk,, nyomtattam, csupa kék nyomtatófesték a kezem, mert patroncserekor kifolyt a festék, és nem tudom lemosni. A világ legdrágább folyadéka. büszkén viselem a kezemen. Ehhhhhhhh. Délután bementünk a városba. Elolvastam az irodalomra vonatkozó részeket. Még mindig nem látom a munka végét. Csak lépésrõl lépésre. Ez a hatalmas változások éve? Vagy csak már kezd látszani az új világ, amit egy ideje érzek?

Szerző: empszi  2013.04.21. 21:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr45911976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása