Április 23. kedd - fodrász és Szentághotai

Tanítás után mentem be a városba fodrászhoz. Aztán vettem egy póló, de lehet, hogy abban a boltban hagytam a szemüvegem, mellyel a boltban szoktam látni. Persze,majd meggyógyul a szemem, de most még azért kell egy szemüveg a boltban. Aztán voltam a takszövben, mert tegnap kétszer rossz jelszót írtam be, kitiltott a netbank. A postán is voltam meg a patikában. Eddigre már annyi idõ lett, hogy kimentem a Szentágothai Központhoz, hogy együtt jöhessünk haza. Ma volt itt a kínai küldöttség. vártam egy kicsit a ragyogó idõben. Vagyis éppen annyit, amennyi alatt ott voltak, mert elõttük pár perccel értem oda. Délelõtt telefonált BL. hogy vasárnap délelõtt találkozzunk.

Szerző: empszi  2013.04.23. 20:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr405911974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása