Április 24. szerda – fogorvos és iskola

Ma minden szabad percemben a holnapi napra készültem. Nem is fõztem semmit holnapra. Fogalmam sincs, hogy anyámnak is mit adok ebedre holnap. Na, ezt nem akarom csinálni. Nem akarok többet dolgozni, mint amennyit bírok. Persze, ha nem kellett volna mennem a fogorvoshoz, akkor azért jobban jöttem volna ki az idõvel. Kellett egy csomót várnom, mert csak sürgõsséggel suvasztottak be az idõpontosok közé, mert rendes idõpont egy hónap múlva van. De nekem most tört el a fogam. Remélem, kitart, ahogy megcsinálta. Majd május 21-én megyek idõpontra. Most fáradtnak érzem magam, de remélem, holnap jó formában leszek.

Szerző: empszi  2013.04.24. 21:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr425911973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása