Május 1. szerda – tanösvény-akció és majális

Reggel gyorsan megsütöttem a turbolyás palacsintát. Fél kilenc elõtt ott voltam az iskolában. Megterítettünk, megkentük a kiflikarikákat. Nagyon jól ment a munka a tanösvényen és az iskolaudvarban. Aztán hazajöttem fél órára, aztán mentem a pályára a majálisra. Ferenc és A kint volt íjásztattak. A végén elmentem egy kicsit BE-hez. Elég hosszú nap volt, de elég jó is.

Szerző: empszi  2013.05.01. 23:22 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr745911966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása