Május 5. vasárnap – utolsó szombat

Ma a misén jutott eszembe az utolsó szombat ötlete. Gyorsan el is mondtam azt ott lévõknek, nehogy meggondoljam magam. I-nak el kellett mennie, ezét én voltam az anyáknapi verset mondó gyerekek támasza. Aranyosak voltak a kicsik, G-ék meg elénekelték az Áldást, s így zsebkendõ nem maradt szárazon. Délelõtt fõztem, kenyeret sütöttem. Délután egy kicsit pihentem, meghallgattam egy PálFerit, aztán nekifogtam az iskolai cuccoknak, s mostanáig csináltam. Reggel még ragyogóan sütött a nap, de délután eleredt az esõ. Nem is baj. Keljenek csak a magocskák.

Szerző: empszi  2013.05.05. 23:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr525911962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása