Május 6. hétfõ – feladatosztás

Egész hétvégén dolgoztam az iskolai munkával. A hét úgy kezdõdött, hogy a kollégáknak megmutattam, mire jutottam. Most már finomítani, testre szabni kell az elképzeléseket. I-vel gördülékenyen mentek a dolgok. Azt van, hogy ezt nem lehet félig megcsinálni. Vagy rendesen, vagy sehogy. De már rengeteget csináltam belõle. Közben A. ötösre megvédte a szakdolgozatát. A gyerekek az iskolában a délutáni anyáknapi mûsorra készültek. Délután befelhõsödött. Este sokat beszéltem telefonom M-val. Lefekvés elõtt elkezdtem megint szédülni, mint márciusban, s ez még mindig tart. Közben a magyar érettségik is megvoltak, s örömmel konstatáltam, hogy már engem ez nem érint.

Szerző: empszi  2013.05.07. 19:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr445911961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása