Május 10. péntek – akácvirág-dömping

Jól indult a nap. Vagyis még reggel jóra fordult. Tegnap este nem jött haza Kisfehér, és már aggódtam. De aztán megérkezett fél hétkor, és most már minden rendben. A természet tudja a dolgát. Sokkal jobban, mint mi emberek. Annyira szeretnék ráhagyatkozó bizalommal élni. Ennek foka határozza meg az életünk minõségét. Eddig írtam tegnap, aztán el is felejtettem feltenni a bejegyzést. Hát nem is tudom, hogy alakult így. Az iskolában a szokásos pörgés. Még helyettesítettem is. Két osztállyal is lent voltam a tanösvényen. Ragyogó idõ volt. Az akácok roskadoznak a virágtól. Délután szokás szerint mentünk Mislenybe. Felettem képeket Facebookra. Kicseréltem a borítót is akácosra. Este még sütöttem gubakiflit, hogy Ferenc tudjon ma vinni. Kacsamáj-krémet csináltam hozzá.

Szerző: empszi  2013.05.11. 20:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr385911957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása