Május 11. – szombat – sziget

Reggel nagy beszélgetéssel kezdõdött a nap. Az életrõl, hivatásról, meg ilyesmirõl. Aztán a piacon voltunk,majd lementem Rögzõdbe szedtem akácvirágot, vadrózsát. Megfõztem a virágebédet. P- elküldte a dolgozat bírálatát. Majd jön szerdán. Takarítottam, vasaltam. Közben persze Pálferit hallgatok. J. megérkezett a szigetrõl.

Szerző: empszi  2013.05.11. 20:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr665911956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása