Május 16. csütörtök – kutyahelyzet, kert, kisgólya

Este már a bejegyzést sem tettem fel, annyira elfogyott a cérna. A délelõtt megint televolt konfliktuskezeléssel, nehéz helyzetekrõl tájékoztatató mozzanatokkal. Annyira kifáradtam, hogy le kellett feküdöm, mikor hazajöttem. Aztán visszamentem egy kicsit kiskertezni, de nem tudtam ottmaradni, mert nem éreztem magamban annyi erõt, hogy ezt megtegyem. De nagyon aranyosak voltak a gyerekek. Hátulról mentem, s mikor meglátták hogy jövök szinte röpültek elém. Lefeküdtem, s azzal igyekeztem egy kicsit lazítani, hogy képeket keresgéltem a készülõ iskolai oldalra. Akkor jött B. a kutyával. Nem tudott rajta segíteni, hívta A-tot. Neki sem sikerült. Az lett a vége, hogy most reggel elmennek az állatorvoshoz. A történések közepette azét megfõztem mára. Ja, és kikelt az elsõ kisgólya a nagyhalászi fészekben.

Szerző: empszi  2013.05.17. 06:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr995911951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása