Május 19. pünkösdvasárnap

Reggel kivittük a gyerekeket Bogádra. Hazafelé jövet pipacsokat fényképeztem. Lett is új fácsés borítóm. Aztán mentünk misére, Anya is jött. Elsõáldozás is volt. Éppen a pipacsokkal pepecseltem, amikor megjöttek a lovasok. Aztán kibõvítettem velük az állatos albumot. Rántott hús sütöttem ebédre kukoricás rizzsel, tejfölös fejessalátával. Sütöttem még egy adag kiflit is. Ebéd után egy kis pilhi, majd bementünk a városba. M-val sétáltam a Tettyén. A vihar elõtt értünk haza. Most mindjárt megyünk a gyerekekért Átáta.

Szerző: empszi  2013.05.19. 21:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr635911948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása