Május 20. pünkösdhétfõ

De most tényleg? Komolyan, nekem mindez kell? Igen, ahogy meg is fogalmaztam ma, megint olyan megpróbálós idõszak ez. Valahogy meg kell tapasztalnom, hogy sokkal több erõm van, mint gondolnám, és azt is, hogy mindig lesz elég erõm, amihez kell. Csak nyugodt maradjak! Reggel találkoztam a gombás asszonnyal. Döbbenten nézett rám. Azt kérdezte, hogy mi az oka, hogy, így nézek ki. Beteg vagyok talán, vagy most keltem fel, vagy ennyire fáradt lennék. Elég fura volt ezt így hallani, de teljesen igaza van. Egyébként gyönyörû idõ volt, de Ferenc nem tudott részt venni a visszalovaglásban, mert annyira fájt a dereka. Délben ki kellett hívni az ügyeletes orvost, annyira rosszul volt. A patikába is be kellett menni délután. Anyánál takarítottam. Sütöttem kakaóslepényt. Megírtam, amit tudtam holnapra.

Szerző: empszi  2013.05.20. 23:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr585911946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása