Május 30. csütörtök – zápor

Ügyeletes nap, fáradt voltam. Tejet ittam délelõtt. S ha tejet iszom, az nem jelent jót. Általában nem kívánom. De néha rám jön. És akkor tudom, hogy meg kell állnom. Hullámvasutazik az erõnlétem. Délután megint semmi értelmeset nem csináltam. Csak úgy tettem-vettem. Kint voltam a kecskéknél, amikor egyik pillanatról a másikra eleredt az esõ. Úgy szakadt, hogy eláztam, mialatt beértem. Talán aludnom kellene.

Szerző: empszi  2013.05.30. 20:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr525911936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása