Június 2. – Úrnapja

Reggel nem tudtam fényképezni a körmeneten, mert teljesen lemerült a gépem. Pedig szép virágoltárokat csináltak, és az idõ is szép volt. Aztán délután a kertben fényképeztem ezt a zsályát. Délelõtt eléggé magam alatt voltam, nem is emlékszem rá, hogy mikor voltam ennyire rosszul pszichésen. Nyilván ez a megfázás, az elõttem álló feladatok – na és a kettõ együtt okozta ezt. Akkor készülök ki mindig, amikor nem érzek magamban elég erõt. Ezek az igazán alázatra tanító helyzetek. Jól lehet gyakorolni, hogy elengedjük a dolgokat. Eddig még minden megoldódott. Ezután is így lesz. Most pl. nagyjából kész vagyok a ballagási mûsorral. Ami hátra van, azt majd holnap a gyerekekkel rakom össze. Délután KG is volt itt pár percre. Majd jön a héten . Elolvastam a májusi Magyar Konyhát. éppen ideje volt, mert már holnap megveszem a júniusit.

Szerző: empszi  2013.06.02. 21:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr815911933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása