Július 3. szerda – pályázatos

Megint a kiskutya a fõszereplõ a fotókon, Reggel már nagyon vidáman lépkedett, de a pórázt még szoknia kell. A pályázattal kapcsolatban olvastam napközben, meg írtam is. Feküdtem is valamennyit. Azt hiszem, most jött ki rajtam az elmúlt hét. Nehezen szedem össze magam. A gyerekek mentek K-ra. csomagoltam nekik ennivalót, amit reggel készítettem el. Meg aztán nekünk ebédre is ugyanaz volt. Le kellett mennem az iskolába is, mert elfelejtettem leadni, az átlagokat. ME-vel beszélgettem egy kicsit.

Szerző: empszi  2013.07.04. 20:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr245911897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása