Június 12. péntek – telefonos

Kellemes idõ volt ma. Reggel A. visszament. Ferenc ment a lovakhoz. Én végre elõvettem az iskolai munkát. Bár nem haladtam annyit, amennyit szerettem volna. Végre az adminisztrációt is befejeztem. J. levelet írt. Fel is hívtam este. Nem beszéltünk azóta, amikor a nyomdába menet meglátogattuk a kórházban. Jencivel is beszéltem, meg Editkével is. Kiderítettem, hogy mi a swift-kódunk. M. sms-t írt, hogy szerencsésen megérkezett. Ja, telefonáltam még Z-nak is, hogy kiderüljön, mi van a lakással. És a telefontársaság is új szerzõdést kötött velem telefonon. No, meg a fodrász idõpontját is áttettem. Szóval ma több idõt beszéltem telefonon, mint egyébként.

Szerző: empszi  2013.07.12. 20:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr615911888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása