Július 11. csütörtök – házifagyi

Tegnap elmaradt, hogy feltegyem a bejegyzést, pedig nem volt éppen termékeny nap. Reggel átmentünk bevásárolni. Kitaláltam, hogy házifagyit készítek. Vaníliásat, kajszisat és meggyeset készítettem. Ehetõ lett, de még fogom fejleszteni. Nincs is róla rendes kép. Viszont fényképeztem szép napraforgókat, a fácsés borítómat is kicseréltem. A gyerekek kitakarították az autót, kimostam az üléshuzataikat, sikáltam a szõnyegeket. Fõztem három üveg kajszilekvárt. Kb. ennyi volt a nap. Ja, és Magyar Konyhát olvastam – elég sokat. :)

Szerző: empszi  2013.07.12. 08:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr385911889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása