Július 17. szerda – Evelin

Ferenc délelõtt ment el. Aztán Anyával beszélgettem kicsit, ebéd után sütöttem rácsost Evelinnek. A 18. születésnapjára a templomelõtti ünnepségre a hatos mise után került sor. B. E-tel beszélgettem meg G-ral. Itt volt T. G papbarátja. RA-ékkal is találkoztam. G mondta, hogy A-val dolgozik. Ennek nagyon örültem. De változatlanul állítom, hogy az emberek mentális állapotán kéne javítani. Talán R-val kelle errõl beszélnem és R-val. jé, mind a kettejük neve r-vel kezdõdik. :)

Szerző: empszi  2013.07.18. 07:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr465911883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása