Augusztus 8. csütörtök – továbbra is hõség

Reggel elkezdtem dolgozni, de tizenegykor megéheztem, s ettem mindenfélét. No, nem kellett volna. Nem is tudom, mikor voltam ennyire rosszul evéstõl. A megoldás az lett – mint általában mindig, ha rosszul vagyok – hogy elaludtam. Arra ébredtem, hogy két óra elmúlt. Fél kettõre ígérte Á, hogy jön. Még szerencse, hogy késett. Terveztük a kertet. A délután további hasznos részében (ami nem volt túl sok) is ezen agyaltam, írtam. Ezen kívül megsütöttem a paprikát, amit B. hozott. Esete hazajöttek a gyerekek.

Szerző: empszi  2013.08.08. 22:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr435911861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása