Augusztus 9. péntek - a legmelegebb hajnal

Itt dõlt meg a hajnali melegrekord. No, jó, Árpád-tetõn. Pedig a pécsi idõjárást itt mérik Pogányban. De azért itt sem volt sokkal hidegebb. Hajnalonta felkelek, kinyitok mindent, hogy becsapdázzam a hûvösebb levegõt, de ma reggel nemigen volt mit becsapdázni. Még most is 26 fok van, de már várjuk a lehûlést. Reggel elmentünk bevásárolni, csekkeket befizetni stb. Megkaptam a kertes könyvet is. Palacsintát sütöttem ebédre paradicsomlevessel. Délután takarítottam, jöttek a lovasok. Mondtam P-nak, hogy ne magázódjunk. Esete megnéztem a Liliomfit, gyerekkorom egyik emlékezetes filmjét.

Szerző: empszi  2013.08.09. 22:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr435911860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása