Augusztus 14. szerda –vajaskifli

Reggel sütöttem egy adag kiflit, feltettem a facebookra a fázisfotós leírást, hogy teljesítsem a receptadási ígéretemet. Jött a doki délelõtt, õ is kapott a kiflibõl. Tojásos krumplit csináltam ebédre sültpaprika-salátával. Aztán Gy. szövegével foglalkoztam. Jöttek haza a gyerekek, a kicsi kutyámmal. Érdekes érzés volt. Ez volt az elsõ olyan alkalom, hogy úgy jöttek haza, hogy aztán hazamentek. Már nem itt laknak. Még nem is volt olyan régen, hogy én voltam hasonló helyzetben. Még el sem mentek, amikor megjött Andi. Jót beszélgettünk. Utána még Gy-vel könyveztem Skype-on.

Szerző: empszi  2013.08.14. 23:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr195911854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása