Augusztus 17. szombat – Bevonulás

Nehéz így utólag írni. És sajnálom, hogy ennyire elhanyagolom a dolgot. Valahogy össze kellene magamat szedni. Reggel meghozták a mosógépet. Éppen indultunk Ágival a piacra, mikor jöttek. A piac után ebédet fõztem, krumplilevest, csirkepaprikás nokedlival, uborkasalátával. Persze kiflit is sütöttem. A gyerekeknek is pakoltunk ennivalót is meg a nyulakat is. Idõben indultunk. Kint voltunk már három elõtt. Nagyon, nagyon jó volt, hogy ott voltunk. Adomány volt ez a délután. Büszke anyaként álltam ott. Ma volt a 35 éves érettségi találkozónk, de nem tudtam menni. Ott volt a helyem, ahol voltam. Este meghívtak vacsorára.

Szerző: empszi  2013.08.19. 19:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr825911851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása