Augusztus 18. vasárnap – Ilona, mosógép, Misiék, Ági

Felébredtem hajnalban, mert rájöttem, hogy még kellene húst venni. Feltettem az ebédet, kilencre Ágival Misére mentünk Mislenybe, aztán a Spárba. Bátor fogadott bennünket itthon. Jöttek a gyerekek Ilonával. Sütöttem egy gyors tortát, kiflit, sült húst, stefániát, kolbászt. Fõztem húslevest, rizst, meggymártást, petrezselymes krumplit. Ilonát köszöntöttük. Ferenc segített beüzemelni a mosógépet. Ki is próbáltuk. Misiék megjöttek estefelé.

Szerző: empszi  2013.08.19. 19:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr575911850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása