Szeptember 3. kedd – kellemes idõ

Nagyon zavar a szemem állapota. Most, hogy újból ott vagyok az iskolában még sokkal jobban feltûnik. De már reggelente csinálom a gyakorlatokat, s remélem, hogy javulni fog hamarosan. Eszem a vitamint is. A lyukas ötödik órámban hazajöttem ebédelni. Lehet, hogy ezt így meg tudom oldani, s akkor anyával is rendben lesznek a dolgok. Délután lementem egy kicsit a tanösvényre. Ott készült ez a kép. Jött LB. a szótárért, majd takarítottam, a vasalás elmaradt. Aztán anya tévéjével kínlódtam egy csomót, mire kiderítettem, hogy az egyik csatlakozó csúszott is. Vagyis két helyen csatlakozott rosszul, de az egyikre nehezen jöttem rá. Mondjuk, az elsõre sem egybõl.

Szerző: empszi  2013.09.03. 22:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr665911834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása