Szeptember 13. péntek – süni a macskák birodalmában

Voltak már pillanatok a héten, amikor jobban voltam. Csak én találhatom meg a megoldást. Sokat tud, keveset használ – mondta nekem Csernus annak idején. Persze ezt könnyû mondani. De talán meg kéne tanulnom többet kilépni harmadik személybe. Kívülrõl mindig könnyebb. Aztán PF-nek is volt egy nagyon jó mondása: „Az igaz, hogy te vagy a gondviselõ, de nem te vagy a Gondviselõ.” Egyébként a péntek a legkönnyebb napom az iskolában. De rendben is van ez így, mert addigra felélem a tartalékaimat. Az ötödikesekkel is nehéz volt. Pedig eddig lelkesedtem értük, de hát semmi sem fenékig tejfel. Délután bevásárolni voltunk, DP.-nek mozgó húsboltja van. Mindig örülök, ha látom, hogy egy tanítványom boldogul. Este vasaltam. Süti itt aludt, s valamit jelzett. Kimentem megnézni, hogy vajon mit láthatott. Hát egy süni lakmározott a macskák tányérjából. Visszaszaladtam a gépemért, de addig a süni meglépett, s már csak a macskákat fényképezhettem.

Szerző: empszi  2013.09.14. 20:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr375911824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása