Szeptember 14. szombat – búcsúznak a fecskék

A házból is alig mentem ki. Egész délelõtt fõztem, halat és sajtot rántottam, töltött paprikát, ananászos csirkét, csirkepaprikást, húslevest fõztem. Ez a napom adott arra, hogy egész hétre megfõzzek, Ferencék jöttek haza délután, s pakoltam neki is mindent. Persze kenyeret és kiflit is sütöttem. Délben gyülekeztek a fecskék. Szeretnék már valahogy felszabadulni ez alóla az erõtlenség alól. Bátort orvoshoz vitték, nem volt jól a héten, talán megfázott.

Szerző: empszi  2013.09.14. 20:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr655911823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása