Október 3. csütörtök – végre napsütés!

Igaz, hogy nagyon hideg volt ma is, de legalább sütött a nap. Reggel megint jöttek Ferencék. M-nak megmutattam az eprest. Tetszett neki. FD-hoz fog járni egy külsõs segítõ, vele beszélgettem. Meg folyamatosan konfliktusokat kezeltem, pl. OF. kétségbeesését. Mondtam már, hogy örömmel csinálom ezt, csak a többi mellett sok. De ha választani kéne, inkább ezt csinálnám, mint a többit. Nagyon jó látni, ha jobban lesz valaki. Ebéd után elaludtam, mintha elájultam volna. Aztán egy fél órát beszéltem Gy-vel. Megcsináltuk a maradék három oldalt. Aztán jött Ferenc, s már mentek is. Már este hatkor le akartam feküdni aludni, de az lett, hogy kilencig vasaltam.

Szerző: empszi  2013.10.03. 21:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr595911802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása