Október10. csütörtök – nyirkos õszi idõ kevés napsütéssel

Reggel beszéltem a kertszomszéddal a bolt elõtt meg ST-sal. Kiderült, hogy a startos beszámoló siker volt. Amikor a hetedikesekkel volt órám, leszaladtunk, mert azt gondoltam, elkezdték a szántást. Ügyeletátadáskor hirdettem a könyvtárbuszt. Délután szerettem volna aludni egy kicsit, de nem nagyon sikerült. Lerendeztem a könyvelést. Vasaltam. Pál Ferit hallgatok.

Szerző: empszi  2013.10.10. 22:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr755911795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása