Október 16. szerda – ajándék délután hidegfronttal

Reggel már esett az esõ. A harmadik órában egy csomó gyerek elment színházba, összevontam a hatot és a nyolcat. J-val próbáltuk kicsit a mûsort. Elhagytam a kertezést délután. Így éppen elég lett az erõm. Egy kicsit pihentem, s írtam szöveget a tánchoz. Akár istenélményként is számon tarthatnám, ahogy ezt megéltem. Megint egy olyan helyzet, amit nem tudtam volna elõre megtervezni. Nagyon fújt a szél délután is. Hideg van, esik az esõ.

Szerző: empszi  2013.10.16. 21:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr235911788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása