November 10. vasárnap – kökényes libaleves

Most vettem csak észre:

Ez a 2000. bejegyzés ebben ablogban!

Nagyon jó lett ez a leves, csak csúnya, ezért nem teszem a fõzõsbe. Úgy kezdtem, mint egy becsináltlevest, tettem bele egy marék kökényt, kb. egy kanál birspépet, borókát, babérlevelet. A végén tejfölt. Kapros krumplifõzeléket is fõztem, az is jó lett, de szép az sem. Délután jött Etus. Vasalta és Pál Ferit hallgattam. 2002-03-as széria. Jó, nagyon jó.

Ja, és fõztem egy adag kökényt, hogy kökényzselé legyen belõle.

Szerző: empszi  2013.11.10. 23:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr545911763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása