December 7. szombat – értekezlet

Valami napcsere miatt ma is kellett iskolában menni, de nem tanítás volt, hanem értekezlet. Hasznos volt, mert tisztáztunk néhány dolgot, és I. bejelentette a családi eseményüket. Prédikáltam kicsit a kollégáknak –Pálferi nyomán –arról, hogy egy kapcsolatban vannak a kapcsolati felek, és van maga a kapcsolat, mely akár egy önálló „személynek” is tekinthetõ. És a kapcsolat, csak akkor él, csak akkor van jól, ha jó vagyok benne én, jól vagy benne te, és jól van a kapcsolat is. És ezt a párhuzamot rávetítettem a közösségre is. A csapat is csak akkor van jól, ha az egyéni érdekek és a csapat érdeke egyensúlyban van. Talán megérte elmondani. Délután J-vel skype-oltam, MP nagyon gyengén van. Ohhhhh… Este misére mentünk. E-két is vittük, sõt B is velünk jött. Az utóbbi napokban azon rágódom, hogy a hitem mellett elég erõs-e a bizalmam. Mert ha hitem van, csak bizalmam nincs, az nagyobb baj, mintha hitem nem lenne. Ha hiszem, hogy a mindenható Isten végtelenül szeret engem, akkor miért kéne aggódni? Ha szeret, ha a legjobbat akarja nekem, akkor miért is ne a legjobb lenne. Talán azért, mert én a félelmem görcseivel jobban akarom tudni… Déltájban kicsit szállingózott a hó, és hideg is volt.

Szerző: empszi  2013.12.08. 16:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr125911736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása