Január 20. hétfõ – téltemetõ - táppénz

Hosszú évek után elõször most megint beteszek ide egy nem saját képet. De azért teszem ezt, mert errõl a virágról – akármilyen hihetetlen – most hallottam elõször életemben. És ez most nagyon erõsen felidézte azt a hajdani álmomat a hó alól elõkerülõ mocskos nyálkák ragyogóvá lényegítésérõl. Egyébként a lyukas órámban átmentem az orvoshoz, mert nagyon gyöngén voltam. Azt éreztem, hogy ha tudnék lázas lenni, akkor most az lennék, vagyis magamhoz képest nyilván lázas is vagyok. Fájt minden mozdulat, a fejem is kezdett fájni, meg a torkom is, csak lézengtem. Mindig van bennem egy rossz érzés, ha táppénzre megyek, mintha valami illegális dolgot cselekednék, hiszen még élek, még tudok mozogni, miért vonom ki magam a munka alól. Tudom, hogy ez mérhetetlen marhaság, de mégis van valami ilyesmi bennem. Ugyanúgy, mint valamivel kényeztetni magam… Nagyon, nagyon el kéne már mennem valami analízisbe. Délután lefeküdtem, érdekes módon nagyon nehezen tudtam elaludni, pedig nekem az a gyógyszerem. Két nap táppénz. Csütörtökön megyek dolgozni, tovább nem akarok itthon maradni. Remélem, elég lesz. Abika születésnapja ez a nap.

Ps. Nem tudom feltölteni a télttemetõ képét!!! Úgy látszik a blogom nem enged be idegen képeket! :D

Szerző: empszi  2014.01.21. 06:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr475911690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása