Január 22. szerda - vízszintes

Ma még mindig táppénz. Sajnos a szédülésem nem múlt el ez alatt a két nap alatt. Sõt most úgy érzem, hogy vacakabbul vagyok, mint tegnap ilyenkor. De holnap elmegyek dolgozni, ha egy módom van rá. Délben sütöttem egy kis fûszeres sárgarépát. Ennyi az összes fénykép máról. Feküdtem egész nap, kivéve délben. itt az ágyban írtam, olvastam. J-kával kapcsolatban telefonáltam. J-vel skype-oltam.

Szerző: empszi  2014.01.22. 21:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr835911688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása