Február 3. hétfõ - egy kicsi olvadás

Reggel hamut szórtam a kerék elé, mert tükörjég volt a kocsibejáró. Még a ház fala is jeges volt. De az úton már lehetett menni. A délután csak úgy elment semmi haszon fejibe. Nem is tudom, hogyan. Mégis úgy érzem magam, mintha kimostak volna kilencven fokon. Most nyafogni lenne kedvem, de én ezt nem tehetem, mert nem lesz annak soha jó vége. Akkor inkább alszom, s holnap majd jobb lesz. Egyébként szépen sütött a nap. Minden rendben van. Ja, persze, a szallas.hu-val egyeztettem, a bajai adóssal beszéltem, szóval vendégházaztam. A szemes könyvet akartam olvasni, de alig maradt rá idõm. Irkáltam Misivel is. Megkapra a címet. Ferencéket is felhívtam. J-vel nem beszéltem ma.

Szerző: empszi  2014.02.03. 21:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr575911676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása